-17 g-g-g-grrraderr

Brrr så kallt det har varit idag! Minus 17 grader var det idag morse.. usch! Men det är fint ute, snö har det kommit :)
Har varit ledig 2 dagar nu så imorgon blir det jobb igen. Sen ledig en dag igen.
De ringde från bilskolan idag och berättade att 20 och 22 kl.17 kommer de lektionerna att vara som jag har missat. Så måste gå dit då så att jag får dem överstökade. Snart ska jag väl och köra igen, körde senast då några dar före jul, sen blev det jullov.

Just nu har jag ganska tråkigt, sitter här och gör ingenting egentligen.
Hoppas ni har det bra,
kramar

Kommentarer
Postat av: emzi

Det är så sjukt kallt där ute! Och jag var ute och fotade idag! Mina händer levde inte efter det mera!

2009-01-08 @ 17:52:47
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0