En lång lista

Bara för att jag inte har något annat för mig..

HAR DU ? ..
Folköl i kylen:
Näj
Något husdjur : Dvärgpudeln Tessi och dvärgpapegojorna Linus o Lotta
Någon favoriträtt : Allätare! Nästan iaf. Har ingen favorit, finns ju så mycket gott!
Någon flick/pojkvän : Nej
Puder på dig :  Näpp
Några framtidsplaner : Jovisst
Någon sjukdom : Nej endast allergier.
Gymkort : Nope
Några kärleksproblem : Näe
En homosexuell kompis : Tror inte det, vet ej?
Duschat idag : Nej faktist inte!
Någon kompis som snarkar : Jag vet inte, det kan ju alltid hända..
Någon vän som spelar i ett band : Nejnejdu
Någon som förstår dig : Ja, de nära o kära.
Något beroende : Om kaffe räknas så..
Fikat idag : Nehhhe
Nagellack : Never ever.
Någon vän som bor i ett annat land : Tja, ingen jag träffat irl.

VEM ? ..
Avskyr du : Visst finns det alltid nån, men det säger ja inte pilutta dej.
Hånar du : Jag hånar inte folk.
Delar du mest minnen med : Familj och vänner.
Längtar du mest efter : Ingen..
Stör du dig på : Jadu ;)

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Det som kommer i min väg. Har ingen spec favorit.
Buss åker du oftast : Åker inte buss så ofta numera, skönt.
Dag fyller du år : 19 mars
Årstid föredrar du : Sommar. Men egentligen är alla fina :)
Frisyr har du: Haha, vet inte om man kan kalla det frisyr! Ganska långt, naturligt mellanblond/brun eller vad färgen nu kan kallas.. och den sk frisyren borde klippas upp lite :P

VAD ? ..
Gör du nu :
Fyller i den här listan och väntar på att maten ska bli klar.
Gör dig till en bra människa : Jag antar att jag är snäll, omtänksam och hjälpsam. Oftast för hjälpsam.
Gör dig till en dålig människa : Svårt! Fråga nån jag känner ;D
Vill du arbeta med : Djur eller människor.
Är roligast just nu : Vet ej.
Har du på dig nu : Mjukisbrallor, gul t-shirt, svart kofta.
Har du för smink idag : Just mascara.
Äger du för skor : Olika..
Har du för storlek i skor : 37-38 beroende på skon.
Läser du för bok : Ingen just nu.
Ska du göra nu : Lämna över datorn åt Jennyfer och sen äta köttbullar o mos! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi har också en djärgpudel :)

2009-02-07 @ 21:28:58
URL: http://kingwithoutacrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0