Så började dagen..

Var jättetrött i morse. Hade ingen lust alls att gå till jobbet..
Nåå, jag kravlade mig upp och åt lite, drack en stor kopp kaffe. Pappa körde mig till jobbet, och när vi var ungefär halvvägs märkte jag att jag glömt mina nycklar til jobbet hemma.. Great. De låg i andra väskan. Att vända om var helt uteslutet, vi var redan sena. Så jag tänkte att jag får gå in genom framsidan istället för personalvägen, eftersom den då var låst och det brukar inte framsidans dörr vara. 
Nej, brukar inte, men det var den ju så klart idag. Lucky me.
Jag kikade men såg ju såklart ingen där inne.. så fick ju springa runt huset. Som tur var så var en patient ute och rökte på terassen och därmed var ju dörren öppen där.. haha, vet inte hur jag hade kommit in annars.

Jag hade tänkt klara mig arbetsdagen igenom utan nycklar, men när jag väl hittat rena kläder kom jag ihåg att jag har ju arbetsskorna inne i skåpet, faan! Så måste ringa till pappa som var snäll nog och hämtade dem.
Tur att det fanns några gamla äckliga skor att ha på sig den där halvtimmen jag väntade på att pappa skulle komma med mina nycklar..

Jo men dagen fortsatt helt bra efter det, förutom den där vattenmuggen jag tappade..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0