Rastlös

Är lite rastlös just nu, vet inte varför.. har ingen aning vart timmarna har flugit iväg. Jag som skulle ha det  så skönt framför teven idag när jag kom hem från halkbanan.. fattar inte! Nu är ju klockan 4 och jag kom hem 12 tiden.. åt, var ut  med Tessi.. sen satte jag mig här vid datorn.. och nu. Blä de är så irriterande! Och imorgon måste jag på jobb igen..
Halkbanan gick förresten bra, det var bara jag och en annan flicka som for dit. Jag körde dit och hon körde hem. Och när vi var där så turades vi om att köra. Det var faktist ganska roligt egentligen.. men när vi kom dit var det ju en massa andra människor från andra bilskolor och dom där funktionärsgubbarna eller vad de du kallas prata bara finska och jag fattade ingenting..
Men bra gick det sen när jag körde :)

Körkortet börjar kännas närmare nu. Nu ska jag övaövaöva och vänta på att fylla år.. det är nästan som när man var liten, då väntade man alltid på sin födelsedag.. eller det är så ;)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0