Njuuter

Njuter av den här lediga dagen. SÅ skönt.. speciellt när jag jobbade 5 dagar sist istället för 4 som vi oftast brukar. Morgontur, kvällstur, morgontur, kvällstur, morgontur... suck. Det blir verkligen tugnt.
Visst hade jag 2 dagar ledigt innan det men ändå, man blir som nån annan degklump..

Idag har jag inte gjort nånting hittills, förutom gett mat åt Linus&Lotta, ätit gröt själv, hm.. tittat på teve lite och övat liiiteliite på bilskolteorion..
På tal om bilskolan så ska jag ju köra idag också klockan 14:00. Efter det ska jag till stan och titta in i Wildshoe om de har såna där finfina sneakers.

Och nu sitter ju lilla Tessi och tittar på mig med sina stora bruna ögon...
Måste gå ut med henne nu.

Ha det bra hörni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0