Melodifestival

Klockan är mycket och jag borde krypa under täcket, men innan det ska ni få en snabb uppdatering om min dag.

Idag har jag nämligen:

¤ V
aknat, tittat på teve.
¤ Städat fågelburen. Slarvigt. Fy på mig måste göra det noggrannt nästa gång..
¤ Ätit mat.
¤ Tittat på teve lite till....
¤ Ätit god glass
¤ Varit och hälsat på mormor.
¤ Och tittat på teve igen...melodifestifal. Amy Diamond var min favorit idag.

Haha. Fullt upp.. eller kanske inte heller. Men underbart härligt har det ju varit att vara ledig en lördag. Sådär som alla normala. Imorgon ledig igen, kanske åker till landet då. Isåfall åker ju kameran med mig för jag har inte fotat på länge och det har börjat krypa i fingrarna.. Men vi får se hur det blir.
Men som sagt så ska jag krypa ti kojs nu eller hur man nu brukar säga.

G o d n a t t    : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0