Januari förbi.

Kan ni fatta att det redan är februari! Herregud, snart fyller jag ju år..! 
Nåå, snart och snart. Men det närmar sig.. :D

Ja nu undrar ni ju kanske vad en sån som jag har gjort de senaste dagarna. Jag kan ju då berätta att jag egentligen inte gjort så mycket.. jobbat och slitit. Haha. Nej, men det känns så.. det är så himmelens stressigt på jobbet nu. Så när man kommer hem slänger man sig i soffan och rör inte en fena förrän nästa dag. Suck. Men tisdag-onsdag är jag ledig, ska bli skönt.
Jo jag var ju faktist till DG igår. Vi bestämde att vi ska gå på bio och titta på Twilight på tisdag. Sen frågade hon om jag vill komma med ut och äta någon dag. Såklart till kinarestaurangen, haha jag har bara varit där en enda gång och det var med klassen. Blir intressant.

Nu ska jag bjuda på ett par bilder!

                  © Sarah Henrisson

        © Sarah Henriksson
              modellen är jennyfer

Tack å gonatt!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

bilden i inlägget ovanför detta är jättefin! :D:D



haha så liten jag ääär. :)

2009-02-03 @ 15:36:58
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0