fjärde februari

Slöar och har det skönt här framför datorn och teven. Snart ska jag ut med min lilla svarta ulltott Tessi. :) Sen blir det körlektion mellan 13-14. Tror jag skulle köra på landsväg den här gången... får väl se sen :P Hoppas det går bra iaf.

Igår slöade jag också. Ända tills jag var ute en timme med Tessi. Klockan 4 for jag till stan, min beställning från eläinkeskus hade kommit på posten så var och tog ut det paketet. Sen mötte jag DG på stan. Vi strosade runt lite, hon köpte en pärm o lite annat smått till skolan. Vi for till kotipizza och delade på en cappriccosa. Sen satt vi där en timme och pratade. Sedan for vi till biografen och satt där och väntade på att Twilight skulle börja. Ja sen såg vi ju den och efter det for vi hem.
Där fick ni min gårdag i ett litet paket.

Idag har jag inga planer förutom bilskolan. Får se vad jag hittar på. Imorgon är det jobb igen. SUCK. Alltså just nu är jag så trött på det där stället... Blä. Ingen motivtion alls.. inget vidare. :/
Men kanske det blir bättre snart igen. Om inte så kan jag ju trösta mig själv med att jag har bara 4 månader kvar. Eller 3. Beror på om jag tar ut mina semesterdagar.
Alltså jag har ju snart varit där ett år! Tänk, snart är det ett år sen jag slutade VNF också.. mysko! Och TVÅ år sen jag gick ut nian.

Oj nu har jag svamlat på igen om allt och ingenting :) Ha en fin dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0