WEIRD DAY

Idag har jag minsann inte legat inne och tråkat. Nej, jag har faktiskt varit till stan tillsammans med min kära syster

En konstig dag har det varit i alla fall, alla butiksbiträden verkade sura, och verkade de inte sura så var de allmänt flummiga. Men det är ju faktiskt första arbetsdagen efter julhelgen.. eller.. för inte var väl affärerna öppna lördag-söndag? Alltså jag vet inte.
Men vi var inte bättre själva..

- I en guldsmedsaffär köpte Jennyfer ett pandora armband (till sig själv). Expitiden frågade om hon ville ha det inpackat, och Jennyfer svarade ja. (I misstag alltså.) Det var ju lite sent att säga något mer sen när expitiden börjar sätta band och allt runt asken.... Haha.

- Sen föreslog Jennyfer att vi skulle fara till Koti Pizza och äta en smaskig sallad där. Det var ju en toppenidé så vi åkte dit. Först var det lite svårt att hitta parkering, jag vet inte om ALLA männsikor är helt flummiga idag, men alla hade satt sina bilar lite var dom tyckte så där fanns inga ordentliga rader att parkera i.

- Jag körde i misstag på vänstra sidan, en gubbe vinkade, man kan ju undra varför...

- Inne i pizzerian var jag jättefumlig, alltså jag förstår inte varför.. men nej, vi ska inte gå in på detaljer nu ;)

Det var min dag i stora drag. Nu tänker jag vänta på att maten blir klar. Sen kanske en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0