Länge sen en ordentlig uppdatering...

NU är praktiken slut.. jag är jättenöjd för jag fick fullt vitsord (3) i den :D YEAH! :D Men jag saknar praktikplatsen och alla barn. Tungt känns det att vara tillbaka i skolan kan jag säga.

Nu blir det allmänna ämnen, alltså matematik, modersmål, finska, engelska.. tråkigt. Hoppas man klarar av matematiken och finskan bara.. :( Men man får helt enkelt ta det som det kommer och se hur det går.

Skönt är det i alla fall att det bara är två veckor till jullov!

Som du kanske märkt du som hänger med mina små uppdateringar, så har jag en liten julkalender här i bloggen också :)
Det var till den jag ville ha era fototips för en tid sedan :D Det tråkiga är ju det att allt jag hade fotat till kalendern nu är borta, eftersom min dator avled.. :(

Så har nu använt mig av gamla bilder i kalendern i stället, och så kommer kanske några av era idéer med om jag hinner fota nya bilder :) Självklart kommer jag länka till den som gett mig fototipset isåfall! :D

Och angående datorn så kommer det vara så dyrt att fixa den att det är lika bra att man köper en ny :( Men man kanske får den via försäkringen, hoppas det :) Så nu blir det att spana runt i datordjungeln då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0