Hallå i stugan

Länge sen jag uppdaterade ordentligt, måste säga att jag faktiskt inte alls haft ork att skriva ett endaste ett ord. Jag märkte att man inte ska skriva om man inte har ork, för det blir bara till ingenting.
Men det är kanske bara bra att hålla paus ibland, för att orka igen.

Jag känner hur låååångsaaaam den här veckan före jullov är. Imorgon är det någon form av julfest i skolan. Energin är helt och hållet på botten just nu, snö har det kommit och det är svinkallt ute, blött, mörkt och långa skoldagar till på köpet.. nej nej.

Jag vill ha en enkelbiljett bort från det här kalla landet. NU.

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

hördu, du ska va glad över snön! :D men okej det är lite vääl kallt :P

2009-12-17 @ 15:35:52
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0