2 0 0 9


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

Javisst gjorde jag det.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Allvarligt talat så tror jag inte att jag ens hade några, för jag minns inte att jag skulle ha avgett något nyårslöfte. Men om jag gjorde det så är svaret på frågan nej isåfall!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej.


4. Dog någon som stod dig nära?

Vila i frid Lotta, 14.9.2009.
Men inga människor som stod mig nära på det viset..


5. Vilka länder besökte du?

Underbara Sverige.


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? 

Nja, inte precis saknar. Men visst finns det vissa saker som jag gärna skulle vilja ha 2010. T.ex. skulle jag vilja resa mera..

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

19.3.09, jag fyllde 18.  30.6.09, jag slutade jobbet.  14.9.09, när Lotta somnade in.


8. Vad är det bästa som hänt dig år 2009?

Det allra bästa? Det är svårt att svara på den frågan. Men en av de bästa sakerna var att jag fick mitt körkort.
Men det har hänt många bra saker, vet faktiskt inte riktigt vad som var det allra bästa..!

9. Största misstaget?



10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Inget mer än förkylning och spysjuka, och är tacksam för det.


11. Bästa köpet?

Åh! År 2009 har jag varit en riktig materialist! Bilen, telefonen, gitarren.. o annat som jag inte ens kommer på nu..
Det bästa var nog.. bilen tror jag ;)


12. Vad spenderade du mest pengar på?

Vet inte riktigt.. allt möjligt antar jag.



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
(Nej, de är inte i viktighetsordning)

Jag kom in på skolan.
Fick höra fina ord av andra.
Det där med körkort hör nog också hit.
Musik.
Att Linus och den (fortfarande namnlösa (!!!) ) nya papegojan kom överens med varandra.
Vitsorden som jag fått hittills i kurserna. I skolan då.

14. Vilka låtar/artister kommer alltid att påminna dig om 2009?

Keri Hilson feat. Kanye West & Ne-Yo - Knock you down.
David Archuleta - Crush
The Fray - You found me.
Miley Cyrus feat. Jonas Brothers - Before the storm
Taylor Swift - Love story & Our song.
Katy Perry - Thinking of you
Frida Andersson - Indian summer.
Lady GaGa
Akon
Beyoncé
New kids on the block
Micheal Jackson - r.i.p.

Det finns ju så många!


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag skulle säga att jag nog har varit gladare i år!


16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat. (klassiskt svar ;D )


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Har nog inte gjort för mycket av något i år (:


18. Hur tillbringade du julen?

Hemma med familjen.


19. Favoritprogram på tv?

Många. Tyra Banks show. Two and a half men. Scrubs. Simon och Tomas. Och många fler.


20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Hata är ett starkt ord. Nej jag hatar ingen.


21. Bästa boken du läste i år?

Där var det! Jag har läst för lite i år. ALLDELES för lite.
Jag läste Persikosommar och den tyckte jag om.
Oj nej, nu tänker jag inte säga hur lite jag läst i år.. herregud! :@


22. Största musikaliska upptäckten?

New kids on the block.
Taylor Swift.
David Archuleta.
Mia Rose, Boyce Avenue och Megan And Liz på youtube.


23. Något du önskade dig och fick?

Javisst.

24. Något du önskade dig men inte fick?

Jodå.


25. Årets bästa film?

Oj vad svårt att välja. Minns ju knappt vilka jag har sett.
Men dom flesta har varit bra.


26. De bästa nya människorna du träffade?

Har träffat många nya men jag rangordnar inga här på bloggen.


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Vanlig bara. Mig själv.

28. Vad fick dig att må bra?

Familj, husdjur, vänner, musik, dansen.



29. Favorit månad?

Varje månad hade sin charm.

34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Javisst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0