Trött är man med

Efter skolan var jag jättetrött, svårt är det nu i början, när man är van att vara igång i 8 timmar istället för att bara sitta. Men jag vänjer mig säkert snart!
Vi fick en lite konstig läxa.. hoppas jag fattade den rätt.. :S
Jahaa vad har jag till för nytt att berätta?

Dansen började idag, och som vid alla andra höstar var man som nån geléboll eller vad jag nu ska jämföra det med.. haha! Det var som om hjärnan var utanför kroppen. Koordinationen var inte riktigt rätt om man säger så.

Nu blir det hoppa i duschen, äta något smått och sen är det godnatt för mig. Börjar så småningom få huvudvärk igen.. blir tokig.. har ju huvudvärk hela tiden! Men börjar faktist se en koppling mellan datorn och huvudvärken.. varje gång jag varit, bara en liiiten stund på datorn.. så huvudvärk. Nice. Nej.

Vad har du gjort idag?

Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: De är väldigt bra serier de =)

2009-08-18 @ 21:59:10
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Hoppas din vecka börjat bra :)

2009-08-19 @ 00:50:48
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0