Torsdag då

Skola idag igen, har inte gjort så mycket mer.. ja, tittade lite på teve faktist för en stund sedan.
Jag kom på att jag inte har visat er några av bilderna jag tog i Stockholm.. gick igenom bilderna nu och kom fram till att de inte är så mycket att visa er. Känns inte bra att visa något jag inte är riktigt nöjd över.. de blev nämligen inte så bra och många är de inte, så ni missar inget. Men en bild på Jennyfer från båten ska ni få:

          © SARAH HENRIKSSON  saraharas.blogg.se
          Är den jättemörk i era skärmar?

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

haha nej den är bra färg. min kinder ser bulliga ut! haha

2009-08-21 @ 18:34:44
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0