Rösta Rösta Rösta !

Till att börja med ska jag ursäkta mig för den dåliga uppdateringen.. det har bara inte blivit av! På fredagen var jag med DG på Diggiloo, det vra bra :)  ni ska få se bilder senare. Men det blev inga bra bilder för jag tog inte systemkameran med mig. Vilket jag TÄNKTE göra. Men gjorde inte.. Och ångrade mig. Typiskt.
Så på lördagen, ja vad gjorde jag egentligen igår? Jag var på stranden med mamma och Jennyfer, sen vet jag inte vad annat jag sysslade med.. haha.. trögade på här hemma. Fotade lite på gården.
Och i idag har vi varit till Högsand strand hela dagen. Sen åkte vi in till Hangö och köpte en glass. Jag tog gammaldags vanilj. Mums.

Men NU till det viktigaste! ;)

Jag är med i en fototävling hos vanessaphoto med den här bilden:

   © SARAH HENRIKSSON  saraharas.blogg.se

Jag är tävlande nummer 2 och nu är ju förstås din uppgift att rösta på mig!
Det skulle vara jättesnällt av dig, och jag skulle bli väldigt glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0