Ny vecka imorgon

Har inte alls hunnit uppdatera idag, tyvärr. Har varit och hjälpt till på min brors tomt och efter det var vi via landet, mormor var där, så vi blev på kaffe. Sen var vi hemma runt niotiden. Dagen har gått fort!
Och imorgon är det skola. Är lite nervös för har ingen aning om vart i hela huset jag ska vara imorgon 10:15.. ?!?!
Hoppas man ser NÅN annan som ska vara på samma ställe som mig.
Får åka dit i god tid bara så..
Blir iaf intressant för imorgon börjar vi 'på riktigt'. Skönt. För det är jobbigt att bara sitta och lyssna på en massa info om det ena och det andra hela tiden..

Imorgon börjar också dansen igen! YEAH! :D

Nu ska jag krypa ner under täcket.

Godnatt :)





Kommentarer
Postat av: emzi

Vännen! Jag hoppas att jag får fast dig på msn nån dag! Vill prata med dig om lite stuff! :D

2009-08-17 @ 00:39:54
URL: http://noordinarywings.blogspot.com
Postat av: Vanessa [fotoblogg]

Hehe, du vann min tväling ^^

2009-08-17 @ 17:31:32
URL: http://vanessaphoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0