Hemma från Stockholm

Det är ganska lustigt, för jag hann aldrig berätta för er att jag åkte iväg på kryssning till underbara Sverige på måndagen! Haha, förlåt för det! Det var verkligen stressigt här hemma på måndagen så hann inte riktigt.

Men nu vet ni varför jag har varit borta några dagar!
Jag saknar redan Sverige. Ville inte hem till Fula Finnnland. Nej usch.

Tog några bilder i Stockholm som ni kanske får se sen ;)

Jag vill tillbaka dit nuu. NU. Men det går ju inte.

Imorgon börjar skolan. =O

Förresten, glöm inte att rösta på mig, 2:an!

Kommentarer
Postat av: emzi

Jag vet hur det känns. Sverige är så mycket bättre än Finland.

2009-08-13 @ 19:59:10
URL: http://noordinarywings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0