Lördag, nej alltså måndag.

Känns som lördag idag eftersom jag har jobbat hela helgen och är ledig först idag. Skönt har det varit, har tittat på teve och suttit vid datorn en del.. men sen var också F hit och gav mig en försenad födelsedagspresent.. det var ett halsband, ett hjärta, jättefiint :D Tack F !

Sen var vi ut och åkte lite med min bil.. och efter det var jag ut en sväng med Tessi.
Nu gör jag ingenting. Har lite tråkigt.
Den här dagen har gått allt för snabbt.. nu ska jag jobba 4 dagar och nästa helg är jag ledig! Ska bli skönt :)


        sarah henriksson  saraharas.blogg.se

              V a d   h a r   n i   g j o r t   i d a g   d å   ?

     Kramar


Kommentarer
Postat av: emzi

Jag har spelat en massa the sims. Jag är så fast i det spelet just nu.

2009-04-13 @ 21:50:29
URL: http://noordinarywings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0