Hoppsan..

Alltså de här dagarna går ju bara så otroligt fort! :S Skrev sist för 4 dagar sen!
Och jag som lovade att skärpa mig. Fy på mig. Men tack till de få trogna läsare som ändå tittat in! :D Ni är så fina :)

Vad har jag haft för mig då? Var ledig igår, är ledig idag och ännu imorgon! Sen är det jobb hela påskhelgen.. usch. Jobbigt eftersom det är 4 dagar i rad helgbemanning. Vi är alltså bara 2 stycken. Men man har ju överlevt det förr så!

Igår var det dansträning och nu först börjar det kännas som att jag kan allt nääästan utantill. Ett ställe där bara som jag alltid blandar bort mig på.. Snart är det ju föreställningar! Jag får se om jag kan vara med på alla, har inte kollat upp hur jag jobbar de dagarna ännu. Borde göra det.

Igår kväll hjälpte pappa mig med att sätta in nya pinnar åt fåglarna, så nu har de en massa fina trädpinnar igen  :)

Planer för idag? Nä inga, kanske åker till butiken och köper såna där goda torkade frukter, mums :D  ! Ja sen ska jag ut och gå lite med Tessi också.

Vad pysslar ni med idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0