Stressssssssss

Usch, stress är jobbigt. Vi var 2 stycken på jobb idag. Nu har vi ingen ordinarie personal på flera dagar. En är på semester och en annan gick hem kl. 12 på lördan, blev sedan sjukledig. Så det har varit lite småstressigt.. eller småstressigt kan man inte kalla det. Väldigt stressigt.

Jag hade kvällstur idag, slutade 18:00 och 18:00 började dansträningen. Jag hann nog dit ändå, och det var ju bra :)
Men nu är jag helt slutkörd. Börjar 7 imorgon. Man hinner ju knappt andas innan man ska iväg igen!

Okej, nog om onödig information. Men just nu hade jag inte mycket mer att komma med.
Regnat har det gjort hela dagen. Enligt hbl går jorden under imorgon p.g.a några knäppa fransmäns test. Jag måste säga att jag inte riktigt tror på det. Det ska ni inte heller göra..

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0