Nästan en vecka sen

Har ju gått nästan en vecka sedan förra uppdateringen.. har liksom inte orkar sitta vid datorn alls nu. Det är ju förstås bra på ett sätt också.

Var ledig igår och idag, sjuk båda dagarna. Eller jag har ju inte feber eller så, men det känns som om huvudet skulle väga flera ton och näsan rinner i ett. Halsen är sjuk. Igår kändes det som om jag skulle ha haft sandpapper där, eller något..

Igår var de dans. Eftersom jag missade förra veckan så tänkte jag att jag måste gå. Fast jag inte mådde så bra. När vi kom dit 25 över, hade de låst dörren. Nice. Det börjar ju halv.. Så där stod vi och bankade på dörren en stund. Vi förstod efter en stund att de inte kommer höra oss eftersom det alltid är så hög volym på musiken. Och människor som gick till posten (dörren bredvid) undrade nog vad vi var för dårar som stod och bankade på en låst källardörr..

Nåja, vi strosade omkring i Karis i regnet och tittade i lite butiker (de 2 som finns där ungefär ;D ) Sen åkte vi hem med buss. Härligt. Nej kanske inte.

Nu sitter jag här hemma begravd i näsdukar och funderar på när jag skall gå till marknaden. Det är Ekenäs höstmarknad idag och imorgon. Jag hade önskat ledig dag bara för att ha en chans att gå dit, men istället blev man sjuk. Till på köpet är det inte något vidare marknadsväder. Jag tycker om marknaden, så ska nog dit för det. Jag ska köpa a7lakrits.  Men kan inte köra scooter och göra mig ännu sjukare, får åka dit med mamma och pappa ikväll istället.

Oj det här blev långt.. Nu ska jag plundra kylskåpet i hopp om att hitta något ätbart, sen ska jag ut med Tessi i det gråa vädret. Det hålller ju upp just nu i alla fall..

Ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0