Andra september

September. Det betyder höst. Nu har den där sommaren glidit ur händerna på oss och det kommer ännu mera regn och börjar bli kall blåst där ute :(
Buhuu.

Har jobbat idag. Imorgon är det dansträning i Karis igen. Igår var det också för den delen. Fast inte i Karis.
Slutar faktist en halvtimme tidigare imorgon, jehuu ;D Haha. Sen är det en ledig dag och efter det 2 jobbdagar. Så nu vet ni nyfikna varelser det.

Jag ska faktist gå och lägga mig lite tidigare idag. Försöka i alla fall. Var så trött idag morse..
Nu visar min klocka 22:22. (finsk tid). Bordeman få önska sig något när man ser 2 siffror sådär på rad? Har hört det. Fast min klocka är lite fel. Som alla andra klockor i det här huset ;)

Nej nu ska jag nog inte uppehålla er längre, en bild slänger jag i ansiktet på er och sen får ni va nöjda ;D Haha.



© Sarah Henriksson
                                                                                                           Foto: Sarah H


(:  G o d n a t t !  :)

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

supppaaduppaafin bild! :D:D

2008-09-04 @ 18:14:31
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0