Torsdag nu då

Jag fattar inte vad jag har haft för mig. Tydligen har jag varit väldigt upptagen eftersom jag inte hunnit blogga..

Usch vad jag frös när jag åkte hem från jobbet med scootern. Spöregn och helt mörkt ute. Slutare nämligen 18 idag. Imorgon slutar jag kvart före 2! :D Yeah!
Igår var det dans, åkte hem med buss som vanligt. Med Jennyfer. Hon hade en otursdag igår. Hände många saker. Minns inte ens alla. 2 ungar kom in i källaren där vi tränar. De spottade godis på folk. Idioter. Jag fick en gelenalle i huvan. Nice.

Jennyfer har ju namnsdag idag, gratulera henne!

Imorgon är det fredag, igen! Fredagen den sista oktober. Kan inte fatta att det har gått en månad igen, det är ju helt sjukt! Är det bara jag som tycker att dagarna, veckorna och månaderna bara flyger iväg?! Tyckte jag började jobba nyss, men har ju snart jobbat i 6 månader! Ett halvt år =@ Otroligt.

Imorgon kanske jag far till simmhallen med mamma. Förra veckans fredag var jag, Jennyfer och mamma dit. Jag simmade 1 km, känner mig så duktig. Imorgon är det agility, det har flyttat till fredagar, och nu ska det också vara inomus i karis någonstans. Men det är Jennyfers tur att gå med Tessi imorgon.

Oj, det här blev långt. Kanske man skulle försöka skriva oftare istället. Hade tänkt bjuda er på nån av mina egna bilder men jag orkade inte söka upp nån nu ;D
Ni får titta på dvärgpapegojor istället, skulle vilja ha 2 såna :)

papukaijayhdistys.fi





















bild: papukaijayhdistys.fi

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

tack för all reklam om MIIIG! heh ;)

2008-10-31 @ 14:46:09
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0