Jag har varit lite tråkig

Jag vet att jag inte har varit världens mest intressanta bloggare just nu. Har inte haft lust helt enkelt, och vad för slags inlägg blir det om man inte ens har lust att blogga. Då kan man lika gärna låta bli och låta inspirationen komma tillbaka när den känner för det :)

Egentligen har den inte kommit tillbaka riktigt än, om jag ska vara ärlig. Men även om jag har huvudvärk och det känns som om huvudet är i kläm nånstans, så börjar jag få dåligt samvete om jag inte skriver något smått nu.. Kalla mig bloggberoende/besatt om ni vill...

Idag jobbade jag (sällan.. ) och slutade 15. Dagen gick riktigt fint. Den nya började förresten :D Väldigt bra. Ännu bättre är ju att hon jobbat där förr så allt går ganska fint.

Dansträning var det också. Vi skall uppträda snart.. för fotbollsjuniorerna, uuuuh.. Haha, en massa människor härifrån stan, vill ju inte uppträda för dem! Som tur är så är det samma dans vi hade på vårens föreställning så det borde gå bra.

Idag har jag en fredagskänsla. De flesta har precis klarat av sin sega måndag.. Jag är nämligen ledig 2 dagar nu. :) Jippii :D

Hoppsan, skulle ju bara skriva något smått. Men skrev av mig lite istället..

Ha det bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0