A g i l i t y :)

Hej på er!
Blir ett litet kort inlägg nu igen eftersom mitt huvud värker lite smått just nu och jag är så trött att jag håller på att somna här framför datorn ;)
Kan ju berätta att agilityn gick jättefint, Tessi var väldigt duktig, fast det var lite kallt. Och lerigt. Vita Reebok skor var inget bra val..
Det var bara 6 hundar där idag. (med Tessi medräknad) Så det var lugnt och bra. Bara en stor hund. Nej, två.

Jajja imorgon kvällstur och sen eeen morgontur kvar. Slutar 13:45 på onsdagen. Då är det dans. Men funderar på om jag ska åka via Wild Shoe och titta på lite höstskor. Borde köpa ett par till..

Trött trött trött, vad har ni gjort idag? Nu har jag skrivit av mig en aning, så nu är det nattinattidags här.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0