Tisdag

Nu har jag inte hunnit uppdatera på några dagar, tyvärr..
Men idag är jag ledig så nu har jag tid. Var ut med Tessi lite, men det började regna. Förresten, första snön kom faktist i söndags. 16.11. Några flingor, det var fint. De har väl lovat snö till imorgon också, få se hur det blir ;)

Ska fixa min desgin idag, så bloggen kan se lite mystisk ut. Hoppas jag bara får till rätt färger den här gången. Det har nämligen visat sig att min skärm visar lite andra färger än andra skärmar.. suck. Men det ska alltid vara nånting som krånglar..

Igår började jag bilskolan :) Ska dit idag igen, 17:00.

Ha det bra,

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

snygg brun hittilss. i alla fall i min skärm.. eller vår skärm :P :D

2008-11-19 @ 20:14:39
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0