s n ö s n ö s n ö :)

Det är så fint därute. En massa massa snö :) Igår snöade det ganska mycket, men idag har det blåst och yrt och det var ganska jobbigt.. Men tur så fick jag skjuts till och från jobbet :D Det åskade på kvällen (!)
Konstigt väder.

Nu är jag jättetrött. Ska gå och duscha och sedan lägga mig och läsa. Imorgon är jag ledig. Bilskola på kvällen. Vet ännu inte riktigt vad jag ska hitta på att göra på dagen, troligtvis blir det teven som gäller som vanligt :) Det är ju så skönt att bara ligga och slöa :D

Designen kanske jag hinner fixa klar imorgon. Har inte riktigt orkat sitta vid datorn de senaste dagarna, det är ju orsaken till varför jag uppdaterat lite dåligt.

Ja nu har ni fått höra lite det ena och det andra.

Hur har ert veckoslut gått? :)

Kramar,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0