Yeahyeahyeah

Ja, jag tänker vara tråkig igen ;D

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
glänsa som aftonstjärnor.              

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En blomkruka.

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Jane Goldman investigates på Reality tv.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Hm, kvart före elva? (Senast jag såg var den halv ;) )

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mammas röst. Och så  låten 4 minutes med Timbaland, Justin Timberlake och Madona.
Och så hör jag en klocka. Tessis pipleksak. Skåpdörr.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För 2 timmar sedan med Tessi på terassen, jag kammade henne faktist.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag läste ett nyhetsbrev från fotoguiden.se (eller vad den heter). Artikeln handlade om att fota under vatten, men har ännu inte läst den. Den finns här, ganska intressant. Handlar om någon påse man kan köpa för att fota under vatten. 

8. Vad har du på dig?
Mjukisbralls, tröja, röda strumpor.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Ja, men minns inte vad..
(förresten, alla drömmer ju varje natt.. )

10. När skrattade du senast?
Hm, minns inte, troligen när Jennyfer var i mitt rum för ca 15 minuter sedan.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Let's see..
Klocka, tavla, anslagstavla, bilder, tavlor, en liten hylla, diplom.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Hm.. den där artikeln med kameraplastpåsen.


13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Rolig när man har tråkigt :D

14. Vilken var den senaste film du såg?
Nancy Drew

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle skänka till välgörenhet.
Köpa kläder, resa och spara.

16. Tycker du om att dansa?
Vad tror du, jag är ju med i en dansgrupp.

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Öhm, ingen aning...

20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Nja, kanske ett år eller så, men absolut inte längre. Beror på om man skulle flytta ensam eller med familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0