T r ö t t

Har varit otroligt trött hela dagen. Det beror på att jag gick och lade mig alldeles för sent igår kväll, fick sovet ca. 6 h vilket är allt för lite för mig. Och de där 6 timmarna sov jag inte ens bra. Jag vaknade flera gånger. Jag sov aldrig djupt, bara halvsov, liksom..
Har gått i dvala hela dagen och efter jobbet var jag helt slut. Har tvingat mig själv att hålla mig vaken så att jag skall få sömn tidigt ikväll.

Igår blev det inget skrivet, slutade jobbet klockan 18, sedan var det agilityträning med Tessi kl. 19.
Träningen gick jättejättebra, det var så roligt :D Tessi börjar äntligen våga sig uppför 'A-hindret'. (Bilden nedan)

image159

 I början var hon livrädd för det, och jag trodde nästan att hon aldrig skulle våga. Men igår plötsligt var höjdskräcken borta och hon bara klättrade utan att tveka. Jättebra :D Hon var så duktig.


Kommentarer
Postat av: Jennyfer

Tessi e bäääst! ;D

Tack fö dina kommentarer och mobba int, de e faktiskt jättecoolt me VIP pass ti Ido ;P

2008-05-29 @ 14:52:15
URL: http://jjennyferr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0