Föreställningar :)

Igår och idag var det föreställningar med dansen. Roligt :) Fast lite pirrigt igår, idag också, fast inte lika mycket. Idag var det 2 föreställningar så vi stannade i karis mellan dem och åt pizza. Imorgon är det också 2 föreställningar, men då åker vi troligtvis hem emellan dem.
Det är jätteroligt att stå på scen och dansa, om man kan dansen ordentligt! Förra året hade vi en mycket stelare, sämre och tråkigare dans, som jag till på köpet inte kunde bra, och var tvungen, till på köpet igen, att stå längst fram eftersom någon var borta! Såklart råkade jag snurra åt fel håll under en av föreställningarna, såklart var det på den som de filmade på. Yeeah!
Idag gick det också lite sämre precis då de filmade. Tror jag. Det verkade så i alla fall, en röd lampa lös i publiken och en gubbe satt där med en kamera...
Men det var inga så stora fel. Det var mest roligt, och jag har knappt varit så hemskt nervös eftersom jag har börjar känna mig mer trygg i dansen nu.
Vi dansar till Yolanda Adams - I Belive

Oj, det blev lite långt..
Jag ber er alla att kolla in Jennyfers blogg .
Min syster alltså.

Och nu ska jag hoppa i duschen. Ha de gött folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0