Dagens köp

Ledig dag idag. Passade på att dra iväg mig till Seppälä för att inhandla lite kläder inför söndagens lilla festlighet, ett dimissonskaffe. Det är A som har blivit frisör. 
 
När jag var i Seppälä hittade jag äntligen plånboken, en likadan som Jennyfer har köpt åt sig. Det fanns bara lila kvar, hade ju velat ha en blå. De där lila var inte lika fina, färgen såg sådär utblekt ut..
Så när jag varit i butiken en stund ringde Jennyfer och undrade om jag var på väg till stan.
- Jag är i stan, sa jag, i Seppälä är jag. Och det visade sig att Jennyfer varit så gullig och sprungt in via Seppälä tidigare idag. Så det hade funnits en blå plånbok kvar, och eftersom hon visste att jag ville ha en så hade hon köpt den :)
Så snällt, tack Jennyfer :D

Sen var jag också via säästö pörssi och köpte 2 burkar.
På kvällen var vi till lindex och där köpte jag ett par solbrillor. Sedan var vi till Säästö pörssi igen och där hittade jag (otroligt nog) en vit kavaj.
Hm, handlar hon överhuvudtaget nån annanstans än i Seppälä och Säästö Pörssi, tänker ni väl.


Kläderna jag köpte i Seppälä var ett par svarta shorts med sidenband, en vit skjorta och ett par naturvita tights.
Tyvärr lägger jag inte upp bilder på dem nu, det får komma lite senare.

Men burkarna ska ni få se!

image160

En mörk bild var allt jag hade att erbjuda idag. Kan ljusa upp den och lägga in på nytt imorgon.. hm.. kanske.
Nu måste jag nämligen gå och sova så småningom. Jobb från kl. 10.00 imorgon..

Godnatt, godnatt

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

Fin bild! Och varsågod, btw. :) du kund ju ha nämnt varför du bara handlar i seppälä, haha, det finns ju inte så mycket annat att välja på här i vår lilla stad. ;P

2008-05-31 @ 12:58:10
URL: http://jjennyferr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0