1,111 Pageviews, 222:a inlägget

1,111 Pageviews på DeviantArt haha!  Jag ville bara skriva det här, jag blev så glad när jag loggade in på dA och såg de där 4 ettorna :D
Roligt, men egentligen helt onödigt. Haha.
Och gissa vad? Det här är mitt 222:a blogginlägg! Haha! :D
Gå gärna och titta på mina bilder :)  H Ä R

Idag har det varit ledigt från skolan igen. Imorgon är det skola. Den här veckan skall vi bara tömma våra datorer, bränna allt på cd:n och skriva ut de bilder vi vill ha utskrivna. Nästa vecka är det avslutning. Det är lite sorgligt. Vi började ju nyss!

Och den 15, dagen efter att skolan har slutat, börjar jag jobba. Ikväll är det dans, jag tror vi skall titta på filmen som de filmade på en av föreställningarna, ska bli roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0