Torsdag

Idag var vi med klassen och fotade ett hem i Karis. Hemmet var väldigt personligt och jättefint, med en massa detaljer och en söt liten hund.

Jag var i den 3:e gruppen så jag skulle fotografera 12:15. När jag steg på bussen till skolan satt Jenny där.. Det var lite underligt. Men deras klass skulle åka till Karis för att titta på teatern som min skolas teaterlinje visade.
När jag åkte hem från skolan åkte hon också hem. Det var trevligt med lite sällskap i bussen.

Snön har börjat smälta lite nu. Skönt. Men samtidigt skulle den kunna hålla sig kvar en liiten tid, bara till veckoslutet. Jag skulle gärna ha lite snö på bilderna när jag fotar till portfolio3.. Det skulle bli mycket trevligare bilder, men vi får väl se... Bara solen tittar fram så ska det väl bli lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0