Onsdag

26 mars.

Det är full vinter på gång här..
Vad har den här att göra?
Det är ju snart april...

Vi har en massa projekt på gång i skolan. Ett av dem är att vi skall göra vår tredje portfolio. Min första portfolio bestod av bilder på växter med frost på. Till den andra fotograferade jag syste Jennyfer och hennes 2 kompisar.
Jag har gått och funderat en tid på vad jag skall fota till den tredje. Deadline nästa vecka, jag har inte en enda bild.
Och då räddar Jenny mitt liv! Hon frågade idag om jag ville hjälpa henne med bilder till ett projekt hon håller på med i skolan. Det är stall- hästbilder, jag vet inte riktigt hurdana. Hur som helst så tänkte jag använda de bilderna till min portfolio3.
Det blir så bra det bara kan bli! Så roligt att samarbeta på det sättet.
Nu kommer jag till och med att hitta på en bra inledningstext till portfolien. De andra 2 har jag inte skrivit texten ännu, (inledning: typ, varför man valt ett visst tema o.s.v)
I och med att hästar och ridning betyder väldigt mycket för mig eftersom jag ridit sen jag var liten.

Har haft en lång paus nu, men skall snart börja nu igen :) Skall bli jättejätteroligt!

Nu hoppade jag ur ämnet på något sätt.. bäst att bara sluta inlägget så här. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0