Nystädat

Så skönt med ett nystädat rum. Jag var så duktig igår, städade hela rummet. Och nu ser skrivbordet inte längre ut som om en bomb slagit ner på det. Idag har jag haft en ledig dag, jätteskönt! :D
Var till Tiimari och köpte 4 st plastmuggar, som jag ska använda som pennställ. Gula och gröna. Så köpte jag också en stor gul mugg.
Var också in i Lindex. Där fanns ett par fina plagg jag skulle ha velat ha, men jag tyckte inte de passade så bra på mig, synd. Kanske lika bra att plånboken får vila liiite...

Igår var jag och fotade lite :) Det är nästan en vecka sen igen. Fotade vid en bro, det är alltid så fin solnedgång där och det var det igår också. Bilder kommer nog så småningom upp här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0