A g i l i t y (:

Kom nyss hem från agilityträningen, det gick finfint, fast på slutet böjade det regna. Nu blåser det, är mulet och mörka moln täcker hela himlen. Det kommer små skurar lite hela tiden som om regnet inte riktigt kan bestämma sig om det skall hållas där uppe, eller komma ner..
 
Ner behövs det i alla fall. Först idag har det kommit regn, första gången på flera veckor. Alla växter är uttorkade och gräsmattorna är bruna istället för gröna. Tråkigt.
Och idag när jag var ute och gick i skogen med Tessi fick jag se en stor svart fläck mitt i skogen. Det har tydligen brunnit där. Inte konstigt att brandkåren härjade på häromkring för några dagar sedan.

Nuuu när det kommit lite regn känns luften mycket fräschare också :) Skönt. Sådär friskt liksom.

Nu pratar mamma i telefonen med Jennyfer. Hon är på skriftskolläger. I söndag blir hon konfirmerad, och gissa vad, jag har inte en aning om vad jag skall ha på mig. Yeeeah...



© Sarah Henriksson

En somrig bild fotograferad sommar -07.
                                                                                                                                   Foto: Sarah H

Kommentarer
Postat av: sara

kul med agility!

2008-06-13 @ 09:15:34
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0