S o l en

Solen skiner, solen skiner,
himlen, den är blå.

En riktig sommardag,
äntligen. Men det var lite för varmt på jobbet. Fick även veta att jag råkar jobba kväll exakt det datum diggiloo är. Kul. Nää.
Får se om jag kan byta turer med någon..

Vi ska till Sverige den 31.7 :D ! Underbart (:

Om en stund är vi på väg till landet. Egentligen skulle jag inte orka, men hur roligt är det att sitta hemma alldeles ensam en sån fin kväll? Inte ens Tessi är hemma. Så jag åker nog med :) Ska väl ta o fota lite där. 


Och gissa vem som har namnsdag idag?! :D Sarah såklart :) Grattis mig! (:

Kommentarer
Postat av: Jennyfer

hihih Grattiis! :D

2008-07-19 @ 22:36:00
URL: http://jjennyferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0