Ny design!

Ja nu har bloggen äntligen fått en bättre design :) En sommarfräsch i lila och vitt, fint tycker jag :) Vet förstås inte hur färgerna är i andra datorer. Min dator visar allting ljusare än vad det egentligen är..
Nå, i vilket fall som helst kan jag berätta att det är meningen att bakgrunden ska vara ljuslila. Eller lite mörkare än ljuslila. Mellanlila kan man kalla det..
Om det är så viktigt.

Är nöjd själv i alla fall, och min tillfälliga header, gjord i paint, passade ju in riktigt bra! Kanske jag till och med behåller den en tid :)

Vad tycker ni om designen?

Kommentarer
Postat av: izme

Den här är mera dig än den förra enligt mig. Den är fin. Headern är fin. :)

2008-07-26 @ 23:22:54
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0