Måndag igen

Veckorna går så snabbt, nu är det måndag igen.
Var på dansträning, roligt :)
Dansen vi skall ha till vårens föreställning i år är mycket roligare än den vi hade ifjol, och det är bara så jättebra! :D
Vi dansar till Yolanda nånting - I Believe, tror den har varit med i någon 'Honey' film, har inte sett den.

Idag hade vi bara teori i skolan, tråkigt. Men resten av veckan blir en slags bytesvecka, vi fick välja mellan att ha färglära eller gå en smyckeskurs. Jag valde smyckeskurs :)
Börjar en timme tidigare i morgon, det känns faktist ganska jobbigt. Sedan har jag ingen aning om vart vi ska vara, bara att det är någonstans i andra änden av stan.. 
Hm. Får se hur det går.

Måste börja tänka på jobbiga saker nu, såna saker som sommarjobb och vart jag skall söka härnäst, till vilken skola alltså. Hade tänkt mig ett mellanår nu, men det blir troligen inte så. Jag tror jag vet vart jag skall söka. 

Ett lite långt och krångligt inlägg igen. Borde börja skriva om saker som också intresserar andra personer, inte bara om sånt som intresserar mig själv..

Ha det bra, tjohej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0