Tjohej !

 
Titta, titta, mitt bloggande har börjat flyta på nu igen!
Känns skönt, men är rädd för att bli lite smått beroende...
Hm.

Idag var vi hela 5 personer i skolan. Vad underbart det känns att sitta där och ha inget att göra... :|
Eller så inte.
Jag sysselsätter mig med mah jongg, ett helt sjukt spel, som oftast leder till huvudvärk. Jag trodde det var bara Fredrika som fattade hur det funkar.
Har fattat det själv nu också (p.g.a sysslolösheten i skolan + Fredrikas och Emmas hjälp)
Egentligen är det rätt så tråkigt det också, mah jongg alltså, men jag spelar faktist hellre det än sitter och stirrar på en blå ruta (bakgrunden på skolans dator) .

Nåja, efter ett halvt inlägg med mah jongg har jag inget mer att berätta (händelsefullt liv..)

Vi börjar tidigare imorgon, och slutar allt för sent.
Vill bara ha sportlov nu.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0