S ö n d a g

Jag tycker om söndagar, men ändå inte.
Hur som helst så är det söndag idag. Jag har gjort ingenting.

Den här veckan hade vi smyckeskurs i skolan. Gjorde 2 ringar. Den senare blev finare. En liten boll som skulle bli ett halsband, men som inte ännu är klar.
Jag tyckte det pratades om att vi skulle få komma tillbaka någon dag efter sportlovet och göra klart allt som blev på hälften. Hoppas det blir av :)
Det var en rolig vecka. Torsdag och fredag kväll var det kortkurs, fotohistoria. Var dock endast där på fredagkvällen. På lördagen var det också fotohistoria och då var jag där, om det skulle intressera någon.

Jag har haft tråkigt idag. Egentligen var det meningen att jag skulle till Jenny, men det blev lite sent. Så det blev inte heller av.

Linkin Park - Shadow of the day


Kommentarer
Postat av: astrid

Helt bra :) Sj då? Va rolit att göra smycken :D !

2008-02-03 @ 21:04:28
URL: http://astridd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0