Tired, but happy

Jihuu, Linus tog äpple från handen idag, äntligen! :D Efter 5 veckor! Häärligt :D Är så glad! Lotta höll sig som vanligt i bakgrunden, kanske vågar hon också snart när hon märker att handen inte är så farlig som den ser ut.

Jag är så trött, det är inte klokt. Slutade 18:00 men var tvungen att jobba över 15 min. Blä. Hade stressigt idag, hann inte få allt klart till 18:00.

Oj så fin fullmåne det var när jag körde hem! Stor var den också.
Kom att tänka på att det faktist är 3:e advent idag... Helt otroligt.. Tiden går så fort att man knappt hinner med.
Imorgon ska jag handla lite julkappar efter jobbet. Slutar 13:00 och det ska bli skönt efter de här 3 kvällsturerna.

Ja så nu visste ni det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0