Santa Lucia

13 december. Alltså luciadagen. De som hade morgontur började klockan 6 idag istället för 7, eftersom lucian besökte avdelningen halv 7 tiden. Jag hade kvällstur så fick sova. Har det imorgon också.

Mitt huvud är ganska segt just nu, känns som om nån skulle ha fyllt det med bommull.. Eller något liknande. Måste gå och lägga mig så småningom.

Idag var det gammaldags julmarknad i stan, och imorgon är det också. Synd att jag inte kommer hinna dit i år, den stänger ganska tidigt :/ Tråkigt är det också att det inte kunde vara snö när det är julmarknad. Det är så mycket mysigare stämning, julstämning liksom när det är snö ute. Idag har det duggregnat. Blä.

Konstig jul blir det i år igen.. :S Har knappt hunnit märka att det är december ju.
Nån annan som är av samma åsikt?!

Godnatt, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0