Nu har jag kört :)

Ja, idag hade jag min första körlektion i bilskolan. Det gick riktigt bra, men mycket att komma ihåg. Tur att jag kört förut, på landet men en gammal skrothög, för annars skulle det nog ha varit ännu krångligare...
Imorgon ska jag köra klockan 9 på morgonen. Börjar jobbet klockan 10. Ska jobba 3 dagar nu. Sen väntar en skön 3 dagars ledighet, lördag-söndag-måndag och jag ska köpa de sista juklapparna och bara njuta. Kommer att jobba hela julhelgen sen.
Det började förresten en ny på jobbet idag. Eller ny och ny. Hon har jobbat där i 19 år men inte på den tiden jag har varit där. Var ledig idag. Vaknade halv 11. Skönt. Men dagen blir bara så kort när man sover länge. Tänker vakna tidigt imorgon så att jag hinner titta lite på teve och ta det lugnt innan jobbet. Det innebär alltså att jag borde gå och sova nu. Annars orkar jag inte upp.

Vad har ni gjort idag då? :)

Take care,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0