Jul Joulu Christmas Joulu Jul Christmas Jul Joulu Christmas

Hoppas ni alla har det bra :) Jag själv är lite trött efter gårdagens ståhej. Hade kvällstur igår, men som tur fick jag gå en timme tidigare :) Nästa gång är jag ledig i helgen (lördag-söndag alltså). Jobbar hela julhelgen. Det är en ny upplevelse. Annorlunda, definitivt.

Julklapparna var jag glad över, och julaftonen gick bra, mormor, farmor och farfar var hit till oss.
Just nu är jag trött. Såg nyss på Mamma Mia filmen med Jennyfer, mamma och pappa. Fick den till julklapp av DG. Har sett den på bio förut, men vad gör det :) Det är inte klokt vad man blir slö när man tittar på film..
Ska hoppa i duschen så småningom, sen är det nog godnatt för min del.

Kram och God forstättning på julen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0