(:

Nu har jag alltså fixat den där designen, äntligen.
Bara där vid kommentarerna är det ännu lite lila/rosa kvar, hittade inte var man ändrar det, men kanske jag kommer på det om jag provar igen senare.

Ledig idag, har hittills bara tittat på teve och myst med lilla Tessi :) Ska äta lite snart och kanske baka en sockerkaka, mums :D
Och så ska jag gå ut en runda med Tessi också. Ikväll är det dans.

Och den som undrar hur mina små gröna mår så ska jag berätta att de mår bara fint :) De har blivit så livliga och tjattrar dagarna i ända, ett bra tecken skulle jag säga. De verkar trivas. Och btw, de har blivit omdöpta, Linus och Lotta heter de nu ;D Haha.. döpa om sina djur...
Nåja, det är lätta namn att säga och så, så det fick bli Linus och Lotta till sist. Nu byter de inte namn flera gånger. Nu heter de Linus och Lotta på riktigt. Jag måste bara ta en bild på dem. De är ju så rädda för kameran så har inte velat skrämma upp dem så mycket.. :/ Men ska se om jag får nån liten bild inom snar framtid :)

Hoppas ni har en fin dag, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0