Tjenixen

Oj vad skönt att ha 6 dars arbete undan. Nu 2 dar ledigt, och så kommer det en lättare period :)

Idag var jag via säästö pörssi, skulle köpa en fin handduk som jag sett i reklambladet, men den fanns inte.. :/ Hittade den i alla fall inte.. Men det gör inte så mycket. Jag köpte en mugg till min muminmugg- samling istället, haha, vadå muminfreak..

Igår började dansen. Det var jätteroligt :) Men man var väl lite snurrig i början, varken armar eller ben ville riktigt lyda. Men efter en stund så började allt komma tillbaka. Jag och Jennyfer har förresten anmält oss till en annan grupp. Skulle vara jätteroligt, men vi har lite problem med att få skjuts dit och bussarna verkar inte gå riktigt någon bra tid...
Men vi får se, den börjar imorgon. Annars får vi helt enkelt ringa och säga att vi ändå inte kan komma.
Skulle vara roligt eftersom man gör mera serier och sånt i den gruppen. Vi gör mest muskelövningar, grundsteg, piruetter och allt sånt. Om man går i båda skulle man få tillräckligt av allt :)

Jag vet inte riktit, har inte något mer intressant att skriva just nu :P .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0