T j o l a h o p p !

Har inte varit världens flitigaste bloggare de senaste dagarna, det beror på att jag för en gångs skull har varit upptagen med andra saker. Diggiloo showen var verkligen jättebra, artisterna sjöng hur fint som helst och showen var snyggt upplagd :) Jättebra verkligen! Fint väder var det med!

Jag och DG satt på 5:e raden, i mitten. Vi hade jättebra plats enligt mig :)

Mamma Mia filmen var vi och tittade på idag, jag och Jennyfer alltså. Det var fullsatt igen! Sista dagen den gick. Tyckte den var riktigt bra, rolig åtminstone :)

Måste gå och se Step Up 2 the streets sen.

Nu ska jag titta på teve en stund, sedan ska jag gå och sova :) Ledig 2 dagar nu igen, wihii!

Bye, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0