sö-sö-söndag

Det är det där problemet me de här jäkla veckosluten, varför tar de alltid så snabbt slut?

Jag har varit en lite oaktiv bloggare de här senaste dagarna. Men för att lite fixa till det så kan jag ju alltid berätta vad jag gjort då istället:

På fredagen var vi ut och gå en lång länk med Tessi. Jag och mamma gick upp till en stor skog som ligger ganska nära vårt hus. Pappa körde Jennyfers nya scooter och hon åkte bakom. Sedan övningskörde hon lite där i skogen. Jag och mamma gick. Hon körde lite fram och tillbaka och sånt. Alltså det är en hyfsad väg där inne, hon körde inte mitt i skogen med den. Det kanske lät lite så. Men usch vad jag är roddig. Här ser ni en liten orsak till varför jag inte skrivit på några dar..

Nåja.. På lördagen var vi på landet hela dagen. Jag och Jennyfer gick och fotade lite i skogen, fast det var lite jobbigt pga. myggor, kvistar mm.
Men några fina bilder blev det nog trots allt :)

Idag har det regnat. Från morgon till kväll. Vi var ut och åka till Kimito för skojs skull och tittade var yrkesinstitutet ligger. Vi stannade och drack kaffe vid abc på hemvägen. Sen åt vi varsin stooor pehmis (mjukglass).
Nu på kvällen var jag ut och gå med Tessi i regnet. Stora daggmaskar höll på att invadera gatorna. Och då menar ja stora. Minst 15 cm. Uschuschusch....

Herregud det blev långt det här.

Nu måste jag sova, godnatt people :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0