Så var det ju det här med uppdatering

Några dar sen sist. 
Har inte riktigt haft något att skriva om (och faktist ingen lust heller). Torsdag är det alltså idag. På tisdagen var jag med Tessi på agility, det gick jättebra. På tisdag började också skolorna.

Vart tog den långa sommaren vägen?

Sucksuck. Jag fick en rolig överraskning idag. Or not. Stod på jobbet och studerade arbetslistorna. Funderade varför mitt lediga veckoslut var överstruket och det stor 'J' och 'A' istället. Det visade sig betyda 'Jälki' (= kväll) och 'Aamu' (=morgon)...
Yes alltså. Här trodde man att man hade en 3- dagars period och sen ledig helg. Näedå. Istället var det 6 dars arbete.. 6 dar. Hade visst glömt att jag bytt med en annan eftersom hon är på en kurs nu. Greeeaat...
Men tja. Man får ta dagarna som de kommer.

Imorgon fyller mamma år, så jag var tvungen att svänga in via stan efter jobbet för att köpa henne en present. Köpte en sockerskål i Pentik, som är av samma serie som muggarna jag köpte när jag slutare VNF. Köpte dem alltså åt mamma och pappa som tack för att de betalade skolan och bussbiljetterna. Aino heter serien, gillar den själv också och har en sån pajform. :)

Tänk ett så långrandigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0